Чи зможу я отримати подарунок, якщо загубив код, але в мене зебереглося його фото на телефоні?

Згідно офіційних правил програми збереження коду є обов’язковою вимогою

Чи потрібні копії документів для отримання подарунка?

Копії особистих документів (ідентифікаційний код та всі сторінки паспорту) обов’язкові для отримання наступних подарунків:

  • Смартфон Caterpillar з термальною камерою
  • Дриль безударна Makita 6408
  • Перфоратор Makita M 8701
  • Універсальний набір інструментів STANLEY 1-94-660
  • Подарунковий сертифікат ОККО на 1500 гривень
  • Аксесуари (CUBE S NET, Sensys NET, Sensys GPRS, WIFI GATEWAY)
  • Портативний детектор витоку горючих газів testo 317-2
  • Газоаналізатор СО в повітрі testo 317-3
  • Детектор горючих газів testo 316-2
  • Газоаналізатор CO та CO2 в навколишньому середовищі testo 315-3
  • Котел газовий Ariston CLAS X 24 FF NG
  • Котел газовий Ariston CLAS ONE 24 RDC

Якою службою організовується доставка подарунків?

Відправляємо подарунки Новою Поштою на вказане вами відділення

Статус доставки подарунка «Знаходиться у відділенні», але СМС про доставку на телефон не надходило

Рекомендуємо підійти до відділення для перевірки факту доставки, так як бувають випадки, коли СМС від кур’єрської служби відсутні, а подарунок вже у відділенні

Мені надіслали не той подарунок, який я замовляв

Зателефонуйте на гарячу лінію за номером 095-170-92-41. Ми самостійно оформимо повернення подарунка та повторну відправку вашого замовлення, якщо це наш огріх.

Чи можу я обміняти подарунок, якщо він мені не сподобався?

Після оформлення замовлення в особистому кабінеті, подарунок не може бути замінений чи повернутий

Чи можу я віддати свій промокод комусь іншому?

Згідно офіційних правил програми, промокод чи накопичені бали не можуть бути передані третій особі або іншому учаснику

Чи можу я поділитися своїми балами з іншими участниками?

Згідно офіційних правил програми, промокод чи накопичені бали не можуть бути передані третій особі або іншому учаснику

Чи можна переслати мій подарунок на інше відділення?

Подарунок відправляється виключно згідно інформації та на відділення, вказане Вами при оформленні замовлення та не може бути змінений

Як довго будуть оброблятимуться мої дані після реєстрації?

Перевірка даних триває від однієї до трьох діб. Підтвердження реєстрації надішлемо на електронну пошту, яку ви вказали під час реєстрації

Як довго чекати на подарунок після замовлення?

Відправка подарунку проводиться протягом 14 робочих днів від дня обробки замовлення

Чи можу я отримати подарунок у відділенні Нової Пошти без паспорта?

Ви можете отримати відправлення за наявності будь-якого документу, що засвідчує вашу особу (паспорт, паспорт для виїзду за кордон, посвідчення водія, пенсійне)

Що таке електронний сертифікат?

Це сертифікат, який ми надсилаємо вам на електронну пошту у вигляді документу, який ви можете реалізувати наступним чином:

  • Роздрукувати сертифікат та пред’явити його на касі при розрахуванні за покупку для сканування касиром
  • Відкрити даний сертифікат на своєму телефоні при розрахуванні за покупку для сканування касиром

Що я можу придбати за сертифікат ОККО?

Будь-які товари та послуги мережі ОККО, крім вказаних на myfishka.com

Що я можу придбати за сертифікат Сільпо?

Товари з представленого асортименту у супермаркетах мережі «Сільпо» та «Le Silpo» на території України

Скільки діють сертифікати ОККО та Епіцентру?

Сертифікати діють 1 рік від дати замовлення

Скільки діє сертифікат Сільпо?

Термін реалізації сертифікату – до 31.12.2021 року

Я робив замовлення більше двох тижнів тому, але до сих пір не отримав ні подарунку, ні СМС про його доставку?

Зателефонуйте на гарячу лінію за номером 095-170-92-41 і ми виправимо це неподобство

my Ariston