This page needs JavaScript activated to work.

Чи зможу я отримати подарунок, якщо загубив код, але в мене зберіглося його фото на телефоні?

Згідно офіційних правил програми збереження коду є обов’язковою вимогою

Чи потрібні копії документів для отримання подарунка?

Копії особистих документів (ідентифікаційний код та всі сторінки паспорту) обов’язкові для отримання наступних подарунків:

  • Смартфон Samsung
  • Ігрова приставка Playstation 4 1тб
  • Планшет Apple ipad 10.2"
  • Вугільний гриль портативний розміри 43 х 46 х 41 см
  • Вугільний гриль портативний розміри 53.4 х 37 х 31 см
  • Сумка для інструментів Stanly (розміри 50 х 30 х 29 см)
  • Перфоратор Makita M 8701
  • Універсальний набір інструментів
  • Портативний детектор витоку горючих газів testo 317-2
  • Планшет Apple iPad 10.2" Wi-Fi 32Gb Silver (MYLA2RK/A)2020
  • Газоаналізатор СО в повітрі testo 317-3
  • Детектор горючих газів testo 316-2
  • Газоаналізатор CO та CO2 в навколишньому середовищі testo 315-3

Якою службою організовується доставка подарунків?

Відправляємо подарунки Новою Поштою на вказане вами відділення

Статус доставки подарунка «Знаходиться у відділенні», але СМС про доставку на телефон не надходило

Рекомендуємо підійти до відділення для перевірки факту доставки, так як бувають випадки, коли СМС від кур’єрської служби відсутні, а подарунок вже у відділенні

Мені надіслали не той подарунок, який я замовляв

Зателефонуйте на гарячу лінію за номером 095-170-92-41. Ми самостійно оформимо повернення подарунка та повторну відправку вашого замовлення, якщо це наш огріх.

Чи можу я обміняти подарунок, якщо він мені не сподобався?

Після оформлення замовлення в особистому кабінеті, подарунок не може бути замінений чи повернутий

Чи можу я віддати свій промокод комусь іншому?

Згідно офіційних правил програми, промокод чи накопичені бали не можуть бути передані третій особі або іншому учаснику

Чи можу я поділитися своїми балами з іншими учасниками?

Згідно офіційних правил програми, промокод чи накопичені бали не можуть бути передані третій особі або іншому учаснику

Чи можна переслати мій подарунок на інше відділення?

Подарунок відправляється виключно згідно інформації та на відділення, вказане Вами при оформленні замовлення. Переадресація можлива, проте лише у крайньому випадку.

Як довго будуть оброблятимуться мої дані після реєстрації?

Перевірка даних триває від однієї до трьох діб. Підтвердження реєстрації відправимо на електронну пошту, яку ви вказали під час реєстрації

Як довго чекати на подарунок після замовлення?

Відправка подарунку проводиться до 20 робочих днів від дня обробки замовлення

Чи можу я отримати подарунок у відділенні Нової Пошти без паспорта?

Ви можете отримати відправлення за наявності будь-якого документу, що засвідчує вашу особу (паспорт, паспорт для виїзду за кордон, посвідчення водія, пенсійне)

Що таке електронний сертифікат?

Це сертифікат, який ми надсилаємо вам на електронну пошту у вигляді документу, який ви можете реалізувати наступним чином:

  • Роздрукувати сертифікат та пред’явити його на касі при розрахуванні за покупку для сканування касиром
  • Відкрити даний сертифікат на своєму телефоні при розрахуванні за покупку для сканування касиром

Що я можу придбати за сертифікат Сільпо, Ашан?

Товари з представленого асортименту у супермаркетах мережі «Сільпо» та «Le Silpo» на території України та у мережах «Ашан» відповідно

Скільки діють сертифікати ОККО та Епіцентру?

Сертифікати діють 1 рік від дати замовлення

Скільки діє сертифікат Сільпо та Ашан?

Термін реалізації сертифікату – до 31.12.2023 року

Я робив замовлення більше двох тижнів тому, але до сих пір не отримав ні подарунку, ні СМС про його доставку?

Зателефонуйте на гарячу лінію за номером 095-170-92-41 і ми виправимо цю ситуацію.