Згідно офіційних правил програми збереження коду є обов’язковою вимогою
Копії особистих документів (ідентифікаційний код та всі сторінки паспорту) обов’язкові для отримання наступних подарунків:
Відправляємо подарунки Новою Поштою на вказане вами відділення
Рекомендуємо підійти до відділення для перевірки факту доставки, так як бувають випадки, коли СМС від кур’єрської служби відсутні, а подарунок вже у відділенні
Зателефонуйте на гарячу лінію за номером 095-170-92-41. Ми самостійно оформимо повернення подарунка та повторну відправку вашого замовлення, якщо це наш огріх.
Після оформлення замовлення в особистому кабінеті, подарунок не може бути замінений чи повернутий
Згідно офіційних правил програми, промокод чи накопичені бали не можуть бути передані третій особі або іншому учаснику
Згідно офіційних правил програми, промокод чи накопичені бали не можуть бути передані третій особі або іншому учаснику
Подарунок відправляється виключно згідно інформації та на відділення, вказане Вами при оформленні замовлення. Переадресація можлива, проте лише у крайньому випадку.
Перевірка даних триває від однієї до трьох діб. Підтвердження реєстрації відправимо на електронну пошту, яку ви вказали під час реєстрації
Відправка подарунку проводиться до 20 робочих днів від дня обробки замовлення
Ви можете отримати відправлення за наявності будь-якого документу, що засвідчує вашу особу (паспорт, паспорт для виїзду за кордон, посвідчення водія, пенсійне)
Це сертифікат, який ми надсилаємо вам на електронну пошту у вигляді документу, який ви можете реалізувати наступним чином:
Товари з представленого асортименту у супермаркетах мережі «Сільпо» та «Le Silpo» на території України та у мережах «Ашан» відповідно
Сертифікати діють 1 рік від дати замовлення
Термін реалізації сертифікату – до 31.12.2023 року
Зателефонуйте на гарячу лінію за номером 095-170-92-41 і ми виправимо цю ситуацію.