This page needs JavaScript activated to work.

Як довго будуть оброблятимся мої дані після реєстрації?

Перевірка даних триває від однієї до трьох діб.

Які коди допускаються для участі в програмі лояльності MyAriston?

До участі в програмі допускаються тільки коди з товарів які випускаються під знаком «ARISTON», які встановлені у помешканнях кінцевого споживача виключно протягом терміну проведення програми, з датою виготовлення не раніше січня 2023 року.

Яким чином здійснюється нарахування балів на особистий рахунок учасника?

Учасник має обов’язково пройти реєстрацію в програмі та отримати доступ до особистого кабінету. В особистому кабінеті, або через вайбер бот програми учасник має здійснити реєстрацію коду, або кодів та обов’язково зберегти промо-стікер (наліпку) з вказаним кодом. Далі наліпку потрібно надіслати через зручний для вас спосіб зв’язку відповідальному менеджеру ТОВ Арістон Україна для подальшої перевірки. У разі якщо код відповідає умовам акції, учаснику нараховуються бонусні бали на баланс протягом трьох днів.

Чи можу я віддати свій промокод комусь іншому?

Згідно офіційних правил програми, промокод чи накопичені бали не можуть бути передані третій особі або іншому учаснику.

Чому я не бачу нарахування балів в особистому кабінеті?

У разі якщо ви не бачите нарахування балів протягом трьох днів з моменту реєстрації промокоду, то скоріше за все ваш промокод не відповідає умовам програми (термін виготовлення продукції раніше січня 2023 року, моделі яких немає в таблиці акційних моделей тощо).

Чи потрібні копії документів для отримання подарунка?

Копії особистих документів (ідентифікаційний код та всі сторінки паспорту) обов’язкові для отримання наступних подарунків:

  • Вугільний гриль портативний розміри 43 х 46 х 41 см
  • Вугільний гриль портативний розміри 53.4 х 37 х 31 см
  • Сумка для інструментів Stanly (розміри 50 х 30 х 29 см)
  • Перфоратор Makita M 8701
  • Універсальний набір інструментів

Якою службою організовується доставка подарунків?

Відправляємо подарунки Новою Поштою на вказане вами відділення. Рекомендуємо Вам внести зручне для вас звичайне і вантажне відділення Нової Пошти, при реєстрації в програмі, або перед початком обміну балів.

Мені надіслали не той подарунок, який я замовляв

Зателефонуйте на гарячу лінію за номером 095-170-92-41. Ми самостійно оформимо повернення подарунка та повторну відправку вашого замовлення, якщо це наш огріх.

Чи можу я обміняти подарунок, якщо він мені не сподобався?

Після оформлення замовлення в особистому кабінеті, подарунок не може бути замінений чи повернутий.

Чи можна переслати мій подарунок на інше відділення?

Подарунок відправляється виключно згідно інформації та на відділення, вказане Вами при оформленні замовлення. Переадресація можлива, проте лише у крайньому випадку.

Як довго чекати на подарунок після замовлення?

Всі замовлення здійснені Учасником на Сайті у період з 25 числа і до кінця кожного місяця оброблюються виконавцем програми до 05 числа наступного календарного місяця. Відправка подарунку проводиться до 20 робочих днів від дня обробки замовлення.

Скільки діють подарункові сертифікати?

Зазвичай сертифікати діють терміном 1 рік від поточної дати отримання (окрім подарункових карток мережі «АТЛ»). Проте детальні умови зазначаються безпосередньо на сертифікатах.

Я робив замовлення більше двох тижнів тому, але до сих пір не отримав ні подарунку, ні СМС про його доставку?

Згідно офіційних правил відправка замовлення здійснюється протягом 25 днів від дня оброблення заявки Учасника на Сайті. Зателефонуйте на гарячу лінію за номером 095-170-92-41 і ми надамо вам всю необхідну інформацію щодо вашого замовлення.